logo
Thread Closed 
 
Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Last cup of tea and coffee - Ace + AceR 4* giveaway! (updated on the 4th page!)
RE: Last cup of tea and coffee - Ace + AceR 4* giveaway! (updated on the last page!) 01-02-2015, 10:49 PM
Post: #41
Post
Question A: Cid Pollendina
IGN: Belal

Find all posts by this user
RE: Last cup of tea and coffee - Ace + AceR 4* giveaway! (updated on the last page!) 01-02-2015, 11:09 PM
Post: #42
Post Alphonse0's answer is close enough, use another words Smile

Belal,even though he can't casts magic it's not the answer. Other clue is "He said that he could casts magic to his father"

BTW I think I made a mistake in rule number 1.
I should update the rule now.

You MUST choose 2 questions 1 from the (A-C) section and 1 more question from (D-F) section.

Signature
Device : Android --- IGN : xaveon23 --- Level : 12x

Invitation Code : NQ82518
Comeback Code : NQ82518
don't forget to +1 rep after each successful trade!
Find all posts by this user
RE: Last cup of tea and coffee - Ace + AceR 4* giveaway! (updated on the last page!) 01-02-2015, 11:31 PM
Post: #43
Post Question A: Theodor (Aka Golbez)
Question D: 5 Valefor, Ifrit, Ixion, Shiva and Bahamut.
IGN: Belal

Find all posts by this user
RE: Last cup of tea and coffee - Ace + AceR 4* giveaway! (updated on the last page!) 01-03-2015, 10:08 AM
Post: #44
Post Hmm I think belal got A, dangit I wanted that too xD

Question C: 1/1200 scale airship, robotic imp, talking chocobo (Spoiled rich kid's dad gets it)
Question E: You aren't talking about Vagrant Story are you? I looked up the main alliance business, but all those games listed fall under what I'd call "part of the final fantasy" series as you stated. Vagrant kinda fits the bill, but I didn't think it fell under main? Oh well.
IGN: Alexsiev

Find all posts by this user
RE: Last cup of tea and coffee - Ace + AceR 4* giveaway! (updated on the last page!) 01-03-2015, 12:25 PM
Post: #45
Post I'd wait until I have 1 or 2 more participant until I announce the winner XD

Signature
Device : Android --- IGN : xaveon23 --- Level : 12x

Invitation Code : NQ82518
Comeback Code : NQ82518
don't forget to +1 rep after each successful trade!
Find all posts by this user
RE: Last cup of tea and coffee - Ace + AceR 4* giveaway! (updated on the 4th page!) 01-04-2015, 01:27 PM
Post: #46
Post Since no more people entering this giveaway, I'm gonna announce the winner and keep the rest of the prize for another giveaway (If I have the chance to >.< )

(01-02-2015 11:31 PM)Belal Wrote:  Question A: Theodor (Aka Golbez)
Question D: 5 Valefor, Ifrit, Ixion, Shiva and Bahamut.
IGN: Belal

I guess the hint for question A was too obvious XD
and yeah, you got the answer for both question right!
Theodor/Golbez/Golbeza can't casts any white magics until now while his brother cecil could casts a wide array of white magics *poor Theo*

5 Aeons/Summons brought by Yuna are the ones that you've mentioned Smile

(01-03-2015 10:08 AM)alexsiev Wrote:  Hmm I think belal got A, dangit I wanted that too xD

Question C: 1/1200 scale airship, robotic imp, talking chocobo (Spoiled rich kid's dad gets it)
Question E: You aren't talking about Vagrant Story are you? I looked up the main alliance business, but all those games listed fall under what I'd call "part of the final fantasy" series as you stated. Vagrant kinda fits the bill, but I didn't think it fell under main? Oh well.
IGN: Alexsiev

Yep, Belal got A >.<
For question C : those are 3 "red herring" items Big Grin for the last one, sometimes people call them as Talkabo lol

Question E : Well, yeah, I'm talking about Vagrant story Big Grin If you look at the wikia, you'll find this game under the section of "other games" not the "main games" even though actually this game was the part of the first Ivalice Alliance along with FF tactics for the Playstation (It's kinda sad to see that SE has forgotten this game and also FF tactics from the Playstation"


I guess that's it for the giveaway!
I'm gonna send the prize now to both of your IGN.

Thanks for the participation and Good Luck in the fray!
GL HF summoners! (oops, wrong game Big Grin )

Signature
Device : Android --- IGN : xaveon23 --- Level : 12x

Invitation Code : NQ82518
Comeback Code : NQ82518
don't forget to +1 rep after each successful trade!
Find all posts by this user
Thread Closed 




User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

 


Powered By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.
Theme Created By Girl Games, © 2008-2018.